Monday, August 25, 2014

Erma Fatima: Saya Masih Isteri Bade

Share it Please


Hari ini menerusi laporan Berita Harian, Erma Fatima menafikan khabar angin yang mengatakan dirinya kini sudah berpisah dengan suaminya selepas dikatakan sudah nekad memfailkan perceraiannya di mahkamah baru baru ini.

“Saya masih isteri kepadanya. Kehidupan saya seperti biasa. Seperti saya tekankan sebelum ini, kehidupan Bade dan wanita itu tak ada kena mengena dengan saya. Jadi tiada isu yang perlu dibangkitkan lagi,“ ujar Erma Fatima ketika disoal tentang isu ini.

Namun, Erma Fatima turut berkata yang beliau menyerahkan hubungan yang ada kini kepada ketentuan Tuhan dan akan cuba untuk bertahan selama mungkin.

“Saat ini hanya Tuhan saja yang menentukan segala-galanya. Saya akan cuba bertahan selagi terdaya. Tapi andai Tuhan sudah tentukan kami tidak bersama, bermakna Bade bukan untuk saya,“ tambahnya lagi.a

No comments:

Post a Comment

Followers

Like Us

About us

Blog Huru-Hara Bah yang hanya menyampaikan berita yang sudah disampaikan.Harap maklum.sekadar perkongsian buat semua pembaca.Disampaikan harap memahami apa tujuan blog ini.Tiada paksaan untuk terus kan membaca, tapi membacalah sampai habis.. TQ -owner~